Wiem, że każda firma jest unikalna i że teksty, których potrzebujecie będą musiały uwzględniać różne specyficzne elementy. W jednym przypadku będą to słowa kluczowe, odpowiednia struktura i zestawienie ciekawych, merytorycznych badań i praktycznych wniosków. Innym razem będzie trzeba uwzględnić w tekście także specyfikę i poziom świadomości odbiorcy, wspomnieć o produkcie lub usłudze i subtelnie uargumentować jej zakup.
Poza tym dobry tekst powinien jeszcze serwować ciekawą narrację, aby przyciągnąć uwagę czytelnika. Zatem…
czy dam radę połączyć różne elementy w spójną całość?
Tak! Największą frajdę sprawia mi układanie rozmaitych aspektów w struktury oraz znajdywanie sposobów, na najlepsze wykorzystanie dostępnych zasobów. To dlatego kocham gry takie jak Rummikub czy Scrabble, ale również cieszę się tym początkowym etapem tworzenia tekstów, w którym muszę uruchomić myślenie koncepcyjne.
Jak moglibyśmy współpracować?
Na początku zbieramy kluczowe informacje. Jeśli już masz sprecyzowane oczekiwania co do tekstu, świetnie! Jeśli nie, wspólnie opracujemy koncepcję dopasowaną do Twoich potrzeb.
Na podstawie oczekiwań zawartych w briefie przeprowadzam gruntowne badanie wybranego tematu. Następnie opracowuję treść, uwzględniając unikalny charakter Twojej marki i wytyczne.
Nawet jeśli tekst spełnia oczekiwania z briefu, masz możliwość zgłoszenia ewentualnych poprawek w ramach ustalonego zakresu. Zależy mi na Twoim zadowoleniu z rezultatu : )
Daję gwarancję, że tekst będzie jakościowy!
Rozumiem, że Twoje doświadczenia z copywriterami mogą być różne. Możesz zatem mieć wątpliwości, co do jakości tekstu. Nie dziwię się, ja też lubię mieć pewność, że robota będzie dobrze zrobiona. ❕Dlatego mam propozycję❕ Jeżeli chcesz, to w ramach naszej pierwszej współpracy, zanim zainwestujesz jakiekolwiek pieniądze, przeprowadzimy proces, który opisałam powyżej. Napiszę artykuł o długości 3,5 tysiąca znaków zgodnie z Twoimi wytycznymi, a dopiero po przeczytaniu zdecydujesz, czy chcesz kupić ten tekst.
Moje podstawowe narzędzia pracy
FAQ
Od czego zależy cena?
Cena moich usług jest uzależniona od wielu czynników. Między innymi od ilości dostarczonych przez ciebie informacji, stopnia złożoności tematu oraz wymagań dotyczących tekstu. Dlatego też, nie ustalam sztywnych stawek. Wycena usługi dla ciebie będzie indywidualna, aby była adekwatna do twojego zlecenia.
Czy wystawiam faktury?
Tak, wystawiam faktury zwolnione z VAT. Możemy rozliczać się po każdym zleceniu lub w ramach miesięcznego pakietu.
Co to znaczy, że piszę teksty pod SEO?
Kładę duży nacisk na zgodność z zasadami SEO. W mojej pracy uwzględniam różnorodne aspekty, takie jak semantykę, nasycenie fraz kluczowych, odpowiednie opisy meta, jakość, strukturę oraz styl treści. Nieustannie dążę do znalezienia równowagi w tekście, aby był on zarówno atrakcyjny dla czytelników, jak i przyjazny dla algorytmów wyszukiwania, takich jak Google. Dzięki temu, masz pewność, że treści, które dostarczam, nie tylko przyciągają uwagę odbiorców, ale także wspierają efektywność SEO Twojej strony.
Czy korzystam z narzędzi AI?
Tak, korzystam z narzędzi opartych o sztuczną inteligencję, jednak nie używam ich do generowania treści. Teksty piszę samodzielnie, natomiast narzędzia AI wykorzystuję jako „zewnętrzną moc obliczeniową umysłu”, np. wtedy, gdy potrzebuję pokaźnej listy synonimów na słowo „zmotywowany” lub proszę o zaproponowanie innych kontekstów spojrzenia na jakieś zagadnienie.
Kto ma prawa autorskie do treści, które piszę?
Wartość moich usług obejmuje również pełne prawa autorskie do dostarczonych treści. To oznacza, że po ostatecznej akceptacji i opłaceniu faktury, otrzymujesz tekst na pełną własność i możesz ją dowolnie edytować.